Eternal Running
24GEN2017

CIRCUIT MUNDIAL DE L'ETERNAL RUNNING

Els Pallaresos viurà aquest proper estiu, el Circuit Mundial de l'Eternal Running!

El proper 2 de juliol de 2017, arriba als Pallaresos el "Circuit Mundial de l'Eternal Running."
Una de les curses més dures del panorama internacional de competició, una cursa amb 10 quilòmetres de recorregut i 80 obstacles de tota mena, que durant el 2016 va aplegar a més de 250.000 corredors a tot el món.
Aquesta cursa que té com a objectiu promoure l'esport d'una forma distreta, és repte, superació, sacrifici i sobretot diversió.
Compta amb proves que els corredors hauran de superar, des de contenidors, rases de fang, filats, camions de palla, fins a obstacles inflables, zona d'escuma, el tsunami, o el tobogan de 6 metres, aquest és el desafiament de ser "INVENCIBLE".
Així mateix, aquesta cursa té caràcter solidari, ja que a través de la seva fundació ajuden a diferents projectes humanitaris a través dels quals es construeixen escoles per nens de països subdesenvolupats, es contribueix a augmentar les existències als bancs d'aliments, o s'ajuda a apadrinar animals en perill d'extinció.
Aquesta cursa, una de les més importants dins el calendari esportiu, arriba als Pallaresos amb l'objectiu de situar als Pallaresos al mapa a nivell municipal i esportiu, i per fomentar conjuntament l'esport i la diversió, però també l'esport i la solidaritat!
Properament s'informarà de com realitzar les inscripcions.