Divendres, 23 d'agost de 2019

INCIDÈNCIES TDT ELS PALLARESOS
03JUN2019

INCIDÈNCIES TDT ELS PALLARESOS

Com a conseqüència de diversos problemes amb la senyal TDT al municipi us informem del següent:

Els serveis mòbils de generació LTE sobre la banda de freqüències de 800 MHz denominats 4G, pot comportar determinades afectacions en la recepció de la senyal TDT del veïns dels Pallaresos.
El Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, mitjançant l’Ordre IET/329/2015 de 26 de febrer de 2015, ha establert el procediment d’actuació per solucionar aquest tipus de problemes, garantint que les molèsties dels veïns i veïnes dels Pallaresos siguin mínimes i de solució gratuïta.
“Llega 800”, és l’empresa escollida pels operadors mòbils, per a solucionar qualsevol tipus d’afectació que es pugui produir als usuaris de TDT, i per a realitzar les tasques de millora necessàries. Així mateix facilita a l’Ajuntament dels Pallaresos la possibilitat de comunicar i oferir els seus serveis de forma gratuïta als usuaris afectats amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei.
Per qualsevol problema consulteu la web www.llega800.es, o contacteu via mail ayuda@llega800.es o telefònicament al 900.833.999.