BIBLIOTECA TANCADA FINS A NOU AVÍS
16MAR2020

BIBLIOTECA TANCADA FINS A NOU AVÍS

Per resolució d'alcaldia i com a mesura de contenció del coronavirus Covid-19 la biblioteca municipal romadrà tancada fins a nou avís. Aquestes darreres hores hem estat treballant per:

• Ampliar fins l'1 d'abril el préstec de tots aquells llibres amb data de venciment entre el 12 i el 31 de març.
  • Les reserves realitzades que estigui disponibles a la biblioteca es podran recollir quan el servei es restableixi.

Per qualsevol incidència amb aquest servei poseu-vos en contacte trucant al 977626545 (de 16 a 18h) o bé per e-mail a biblioteca@ajuntamentdelspallaresos.cat