MESURES PREVENTIVES COVID-19 ELS PALLARESOS
11MAR2020

MESURES PREVENTIVES COVID-19 ELS PALLARESOS

*Actualitzat a 16/03/2020

Alteracions dels serveis prestats per l'ajuntament.

• OAC: No s'atén presencialment. Atenció telefònica de Dilluns a Divendres de 9h a 14h i Dimarts de 16:30h a 19h. Recomanem fer els tràmits telemàticament a través de la seu electrònica.
  • REGISTRE CIVIL I JUTJAT DE PAU: No s'atén presencialment. Només atenció telefònica Dimarts de 16:30h a 19h i Dijous de 9h a 14h.
  • SERVEIS SOCIALS: S'anul·la l'atenció presencial i visites als municipis. Per urgències contactar telefònicament amb el Consell Comarcal del Tarragonès.
  • VIGILANTS MUNICIPALS: Atenció telefònica al 616028099. Només atendran presencialment urgències

Disculpeu les molèsties.