Dilluns, 30 de novembre de 2020

AMPLIACIÓ DE TERMINIS DE PAGAMENT DELS IMPOSTOS MUNICIPALS
30ABR2020

AMPLIACIÓ DE TERMINIS DE PAGAMENT DELS IMPOSTOS MUNICIPALS

L'entitat BASE- Gestió d'ingressos, encarregada de gestionar la recaptació de tributs de l'Ajuntament dels Pallaresos, ha aprovat l'ampliació dels terminis de pagament en voluntària dels impostos i taxes municipals.

Podeu consultar el nou calendari del contribuent clicant aquí.

Properament s'informarà de les modalitats que s'oferiran als contribuents per tal de facilitar el pagament.

Els rebuts domiciliats es carregaran al compte que el ciutadà tingui establert, com és habitual, 15 dies abans de finalitzar el nou període de voluntària excepte que sigui dissabte o diumenge, que es traslladaria al següent dia hàbil posterior.