Dissabte, 28 de novembre de 2020

OBERTURA OFICINES BASE 8 DE JUNY I NOVES MODALITATS DE PAGAMENT DE TRIBUTS
03JUN2020

OBERTURA OFICINES BASE 8 DE JUNY I NOVES MODALITATS DE PAGAMENT DE TRIBUTS

Base-Gestió d'ingressos, organisme encarregat de la recaptació dels tributs de l'Ajuntament dels Pallaresos, reobrirà les seves oficines a partir del proper 8 de juny.

Recomanem llegir el següent comunicat per conèixer les noves modalitats de pagament que s'han impulsat per facilitar aquesta tasca a la ciutadania. Tanmateix, segueixen en funcionament l'enviament de les cartes de pagament per correu postal i els cobraments per domiciliació bancària (l'última quinzena de cada període).

Podeu consultar el calendari de pagament dels Pallaresos, amb les dates ampliades actualitzades, al següent enllaç: