CONCURS DISSENY CARTELL FESTA MAJOR ESTIU 2020
01JUL2020

CONCURS DISSENY CARTELL FESTA MAJOR ESTIU 2020

S'ha obert termini de presentació dels dissenys del cartell i imatge gràfica de les Festa Major d'estiu 2020.

El concurs està obert a qualsevol persona física o jurídica que desitji participar. Es pot presentar per autor, una única obra original.

Les obres es podran presentar presencialment,  a l’Ajuntament dels Pallaresos (Av. Catalunya 8) en horari de 9h a 14h de dilluns a divendres.

Els terminis de presentació de les propostes, és des del dia 1 de juliol, data de la publicació a la seu electrònica de l’Ajuntament, fins el 16 de juliol.

Adjuntem les BASES REGULADORES DEL CONCURS PER ESCOLLIR EL CARTELL I LA IMATGE GRÀFICA DE LA FESTA MAJOR DELS PALLARESOS

Animeu-vos!

ficheros/Bases cartell festa major Els Pallaresos.pdf