PROCESSOS SELECTIUS SECRETARI/A I VIGILANT MUNICIPAL
26MAIG2020

PROCESSOS SELECTIUS SECRETARI/A I VIGILANT MUNICIPAL

A partir del dia 26/05/2020 s'aixeca la suspensió dels terminis per presentar sol·licictuds de participació als següents processos selectius de l'Ajuntament dels Pallaresos: Secretari-interventor: 17 dies hàbils (Bases de la convocatòria) Vigilant municipal: 20 dies hàbils (Bases de la convocatòria).

Ampliar
MESURES DE SUPORT I AJUDES A DONES EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT I VIOLÈNCIA MASCLISTA DURANT EL COVID-19
18MAIG2020

L’Institut Català de les Dones posa a disposició de la ciutadania un seguit de documents divulgatius amb recomanacions, serveis i noves ajudes per fer front a la violència masclista en la situació de crisi sociosanitària actual, ja siguis directament una dona que travessa una situació de violència masclista, una persona del seu entorn més immediat o una persona professional del circuit d’abordatge de les violències masclistes.

Ampliar